back

Щоб здійснити розрахунок за газ, можна скористатись будь-яким електронним ресурсом

19 березня 2020

Згідно з рекомендаціями РНБО та МОЗу, для безпеки своїх клієнтів та працівників АТ «Чернігівгаз» також впроваджує карантин до 3 квітня.

У компанії нагадують споживачам, що всі операції, пов’язані з передачею показань лічильників та сплатою рахунків, можна здійснювати онлайн. Адже роботу центрів обслуговування клієнтів обмежено через карантин.

Продовжують діяти онлайн-сервіси, які допоможуть вирішити питання, пов’язані із газом.

Рахунки можна завантажувати в особистому кабінеті на сайті 104.ua, за необхідності їх можна роздрукувати. 

Сплатити за газ за лютий та доставку газу за березень також можна через особистий кабінет і Viber-bot 7104.

Мобільні додатки 104Mobile для Android та 104Mobile Light для iPhone дозволяють передати показання лічильника, переглянути історію споживання та оплат, сплатити за газ. З їх допомогою споживач може керувати декількома акаунтами (особовими рахунками) — наприклад, діти можуть передати показання лічильників своїх батьків та сплатити їхні рахунки.

Крім того, передати показання газового лічильника на початку квітня можна буде також через смс на короткий номер 7104 у наступному форматі: номер особового рахунку (10 цифр), пробіл, показання лічильника (5 цифр). Або за допомогою голосового меню IVR, яке працює цілодобово за номерами контакт-центру Чернігівгазу (0462) 61-62-04 та (067) 65-64-104.

Також можна скористатися електронною поштою contact@cn.104.ua .

Відповіді на термінові питання та такі, що потребують особистого роз’яснення, можна отримати, зателефонувавши до контакт-центру: (0462) 61-62-04 або (067) 65-64-104.

За попереднім узгодженням Центр обслуговування клієнтів по вівторках та четвергах приймає документи від споживачів, по середах і п’ятницях — видає.

Тимчасово, на період карантину, оператори ГРМ запровадили мораторій на відключення споживачів від газопостачання. Виняток становить несанкціоноване втручання в мережу.

Всі екіпажі аварійно-диспетчерської служби працюють в надзвичайному режимі — так само, як медична служба та служба порятунку. Бригади чергують цілодобово і оперативно виїжджають на виклики, усувають аварійні ситуації, здійснюють оперативні ремонти.

Телефон 104 приймає дзвінки цілодобово. Всі інформаційні системи працюють у штатному режимі, щоб забезпечити повноцінну дистанційну взаємодію з клієнтами. Моніторинг тиску газу в газорозподільчих мережах здійснюється цілодобово.

За повідомленням відділу зовнішніх комунікацій АТ «Чернігівгаз»